بازاریابی به زبان آدمیزاد قسمت سوم
دی ۲, ۱۳۹۷
بازاریابی به زبان آدمیزاد قسمت پنجم
اسفند ۴, ۱۳۹۷
نمایش همه

بازاریابی به زبان آدمیزاد قسمت چهارم

پروموشن گذاری

چهارمین رکن بازاریابی پروموشن یا همان پیشبرد فروش است. انواع پروموشن: 1- پروموشن مصرف کننده که بصورت نقدی و یا به صورت باندل کردن دو محصول یا چند محصول و اخذ قیمت یک محصول انجام می شود. 2- پروموشن فروشنده که به صورت خرید تعدادی خاص به فروشنده پرداخت می شود. 3- پروموشن به معنای تبلیغات (چاپی ، دیجیتال) برای پیشبرد فروش باید محصول را به مصرف کننده بفهمانیم. محاسن محصول را آموزش دهیم و تفاوت آن را با رقبا بیان کنیم. در مباحث گذشته در مورد دیسپلی نیز صحبت شد معنای دیسپلی چیست؟ مرچندایزینگ چیست؟ به زبان ساده تزیین محصول و فروشگاه را مرچندایزینگ گوییم و نمایش دادن محصول در فروشگاه را دیسپلی می گوییم. در مباحث آینده به این موضوع بیشتر می پردازیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.