بازاریابی به زبان آدمیزاد قسمت دوم
آذر ۲۸, ۱۳۹۷
بازاریابی به زبان آدمیزاد قسمت چهارم
دی ۵, ۱۳۹۷
نمایش همه

بازاریابی به زبان آدمیزاد قسمت سوم

قیمت

دومین رکن بازاریابی قیمت و قیمت گذاری است. قیمت گذاری بسیار کار پر اهمیتی برای موفقیت در فروش است . در هنگام قیمت گذاری محصولی که برند معروفی ندارد باید قیمت تمام شده محصول را بعلاوه یک سود منطقی به عنوان قیمت در نظر گرفت. معنای این قیمت چیست؟؟؟ قیمت مصرف کننده. خاطرمان باشد قیمت مصرف کننده باید به گونه ای باشد که اگر تخفیفی قرار شد به مصرف کننده بدهیم بتوانیم. و یا اگر قرار شد محصول را به یک فروشنده بدهیم تا به مصرف کننده بفروشد باید جایی برای سود او بگذاریم. قیمت ، تخفیف ، مدت ، پروموشن اینها پیشرانهای فروش هستند اگر قیمتگذاری مناسبی انجام شود محصول خود بخود فروش خوبی خواهد داشت . اگر قیمت گذاری خوب نباشد باید تخفیف بدهیم و اگر فروش پایین بیاید باید روی محصول پروموشن بگذاریم. در صورتی که مشتری ما خود فروشنده باشد باید مدت را نیز در نظر بگیریم. یعنی ممکن است جنس را به او یک ماهه بفروش برسانیم . مباحث قیمت گذاری بسیار پیچیده هستند که در ادامه مباحث به انواع آن می پردازیم. ماهان برند

2 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    بسیار مطلب آموزنده ای بود لطفا توضیحات بیشتری بدهید.

  2. ناشناس گفت:

    بسیار مطلب جذابی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.